Bli medlem

Alla som vill kan bli medlem i föreningen HEM, oavsett om du vill arbeta volontärt i föreningen eller om du vill vara stödmedlem i föreningen.

Ett medlemskap i föreningen HEM kostar 100 kr per kalenderår.

Med hjälp av ditt medlemskap möjliggörs inte bara arbetet för att hjälpa EU-migranterna som befinner sig i Sverige utan föreningen blir även en starkare röst utåt i arbetet för att säkerställa deras mänskliga rättigheter.

Vill du bli medlem så betalar du in medlemsavgiften på 100 kr till BG 584‑1010 eller swish 123 588 50 74, märk betalningen med “medlem” samt för och efternamn och fyll i nedanstående formulär med dina kontaktuppgifter. Efter det kommer du få ett välkomstmail som bekräftar att du är medlem. Vi sparar endast ditt namn och din e-postadress, inga andra uppgifter. E-postadressen används för att skicka ut information om föreningens verksamhet och kallelser till möten. Vi kommer inte lämna ut den till utomstående eller använda den för andra ändamål.

Vill du bli aktiv medlem och komma på möten eller ta del i föreningens aktiviteter skickar du också ett mail till info@foreningenhem.se.

Om du har frågor kring medlemsskap eller vill uppdatera dina kontaktuppgifter så kontakta oss genom att maila till medlem@foreningenhem.se.

Formulär för nya medlemmar

Ditt namn (obligatorisk)