Bli medlem

Alla som vill kan bli medlem i föreningen HEM, oavsett om du vill arbeta volontärt i föreningen eller om du vill vara stödmedlem i föreningen.

Ett medlemskap i föreningen HEM kostar 100 kr per kalenderår.

Med hjälp av ditt medlemskap möjliggörs inte bara arbetet för att hjälpa EU-migranterna som befinner sig i Sverige utan föreningen blir även en starkare röst utåt i arbetet för att säkerställa deras mänskliga rättigheter.

Vill du bli medlem så betalar du in medlemsavgiften på 100 kr till BG 584‑1010 eller swish 123 588 50 74, märk betalningen med “medlem” samt för och efternamn och fyll i nedanstående formulär med dina kontaktuppgifter. Efter det kommer du få ett välkomstmail som bekräftar att du är medlem. Vi jobbar just nu med att styra upp strukturen kring medlemsskap och volontärarbete så förhoppningen är att mer och mer information skall bli tillgänglig liksom information om hur medlemmar kan ta del i arbetet. Vi ber om visst överseende med att vi ännu inte satt alla rutiner för detta.

Om du inte har möjlighet att vara med i Stockholm så blir vi väldigt glada om du vill vara stödmedlem. Då blir du medlem precis på samma sätt och får info på mailen och på sidan på Facebook om vad som händer i föreningen. Välkommen till HEM!

Om du har frågor kring medlemsskap eller vill uppdatera dina kontaktuppgifter så kontakta oss genom att maila till medlem@foreningenhem.se.

Formulär för nya medlemmar

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Ditt telefonnummer (obligatoriskt)

Gatuadress

Postnummer

Postort

Här kan du lämna ett eget meddelande. Om du är intresserad av att bli aktiv volontär, berätta gärna lite om dina kompetenser och vad du är intresserad av att hjälpa till med.