Kära sympatisörer och tidigare medlemmar!

Vi hoppas att ni alla vill stödja HEMs verksamhet genom att betala medlemsavgift för år 2020. Vi kämpar på och situationen har verkligen inte blivit bättre för våra vänner från Rumänien och Bulgarien. Folk har inga kontanter att skänka och staden och polisen satsar på hårda tag mot bosättningarna.
För att bli medlem – swisha 100 kr till HEM på 1235885074 och märk betalningen med Medlem+namn+emailadress. Det går också att betala via bankgiro 584-1010 och självklart att skänka en extra gåva utöver medlemsskapet. Pengarna går alltid direkt till vår solidaritetsverksamhet.

Varma hälsningar från vännerna i föreningen Hem!

När du anger emailadress betyder det att vi antar att det är ok att vi skickar info om föreningens verksamhet och om praktiska medlemsfrågor. Men det går alltid bra att tacka nej senare om du ändrar dig. Eller att bli medlem utan att ange emailadress.