Inför julen är det många som vill tänka på andra som saknar mycket av det vi tar för givet. Några önskningar från människor vi träffar på är att få fira jul med sina barn istället för att vara tvungen att tigga i Sverige, att få nya tänder istället för de som slagits ut av en full och hatande person en sen kväll på stan, att få möjlighet att arbeta och att få ett ställe att kalla ett hem utan att bli bortkörd.

Stöd oss så att vi kan hjälpa till att uppfylla dessa önskningar. Sätt in ditt bidrag på swish 123 588 50 74 eller bankgiro 584-1010. Pengarna går bland annat till akuta saker som tält, presenningar, mediciner och filtar. En del går till lön för vår fältarbetare som ledsagar och ger stöd till de människor som behöver det allra mest. Att få hjälp att kontakta polisen, sjukvården, socialen, arbetsförmedlingen och andra myndigheter och organisationer kan vara helt avgörande i ett främmande land där man inte kan språket.

Om du vill kan du ladda ner ett gåvobevis och skriva ut och ge bort till jul.